-->

Kereviz Çorbası Tarifi Resimli Anlatım

Kereviz Çorbası Tarifi Resimli Anlatım

Kereviz çorbası özellikle sonbahar ve kış mevsimlerinin favori çorbaları arasındandır. Kereviz çorbası resimli tarif makalemizde aşama aşama bu çorbanın yapılışını anlattık.
Malzemeler
Bir baş kereviz
1 soğan, soyulmuş ve doğranmış
sıvıyağ
900 ml su
tuz
karabiber


kereviz_corbasi (1)Kerevizi yıkayıp küçük parçalara ayırın.
kereviz_corbasi (2)Bir tencerede yağ ve soğanı kısık ateşte yakmadan kavurun.


Hamur İşleri, Çorbalar, Makarnalar Her Türlü Yemek Tarifi İçin Tıklayınız


kereviz_corbasi (3)Kerevizleri ekleyin ve 5-10 dakika soğanla soteleyin.
kereviz_corbasi (4)Suyunu döküp, kapağını kapatıp yarım saat pişmeye bırakın.
kereviz_corbasi (5)Ocaktan alın. Biraz soğumasını bekleyin. Ardından blenderdean geçirin.
kereviz_corbasi (6)Ocağa alıp tekrar ısıtıp servis yapınç
kereviz_corbasi (7)Üzerine rendelenmiş kaşar peyniri ile servis yapın


YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.







YAZININ DEVAMI ==> Kereviz Çorbası Tarifi Resimli Anlatım
Kereviz Çorbası Tarifi Resimli Anlatım
Kereviz Çorbası Tarifi Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar