-->

Reyhan Şerbeti Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Reyhan Şerbeti Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Ramazan aylarının meşhur içeceği şerbetler lezzetli ve bir o kadar da sağlıklı olması dolayısıyla evlerin gözde içeceklerindendir. Reyhan şerbeti resimli tarif  makalemizde bu içeceğin yapımını aşama aşama anlattık


Malzemeler
1 demet reyhan
6 bardak su
6 çorba kaşığı toz şeker
1/4 çorba kaşığı limon tuzu


Yapılışı
reyhan_serbeti_1
Reyhanları yıkayın.
reyhan_serbeti_2
Kaynar suya, şeker ve limon tuzunu katıp, karıştırıp, reyhanları ekleyin, kapağını kapatın.


Hamur İşleri, Çorbalar, Makarnalar Her Türlü Yemek Tarifi İçin Tıklayınız


reyhan_serbeti_3
Sıcak suyun içinde bekletin.
reyhan_serbeti_4
Soğuyunca yapraklarını süzüp, servis yapın.
reyhan_serbeti_5.
Afiyet olsun



YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları Kadınlar Kulübü’ne aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece Kadınlar Kulübü tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.










YAZININ DEVAMI ==> Reyhan Şerbeti Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Reyhan Şerbeti Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Reyhan Şerbeti Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar