-->

Kadınların Erkeklerden Duymak İstediği En Güzel Sözler

Kadınların Erkeklerden Duymak İstediği En Güzel Sözler

Tatlı söze tav olmayan, bu sözlerden etkilenmeyen, hoşuna gitmeyen hangi kadın var ki? Kadınların duymak istediği sözler nelerdir? makalemizde kadınların işitmekten mutlu olacağı cümlelere yer verdi


Maşallah rabbim seni nazarlardan korusun, sen ne güzel şeysin öyle! Seni görünüş ve huy olarak çok güzel buluyorum.
İyi ki bu hayatta sana rastlamışım, seni tanıdığım için binlerce şükürler olsun.


Seninle yaşlanmak istiyorum, bir yastıkta kocamak için dua ediyorum.
Yatakta beni çok mutlu ediyorsun.kadinlarin_duymak_istedigi_sozler (1)


Sen kilo mu verdin?
Senle hemen evlenmek istiyorum.


Gün boyu aklımdan çıkmıyorsun, sana kavuşacağım saatleri iple çekiyorum.
Yeni saç rengin çok yakışmış, zaten sana her renk yakışıyor.


Senin gibi bir karım olduğu için çok şanslıyım.
Maddi manevi bir sıkıntın oldu mu yanındayım, bunu asla unutma.kadinlarin_duymak_istedigi_sozler (2)


Seninle uyumak, tenini hissetmek dünyanın en keyif verici olayı.
Her zaman ki gibi sen haklı çıktın.


Sen yorulma, ben hallederim.
Sensiz hayatım ne kadar monoton ve sıkıcıymış, ot gibi yaşamışım.
Seni çok seviyorum


İlgili Konular


Erkeklerin Duymak İsteyeceği En Tatlı Sözler Tıklayınız


 


Kadınlara Asla Söylenmemesi Gereken Cümleler Tıklayınız


Erkekler Eşlerinden Bunları Duymak İstiyor Tıklayınız







YAZININ DEVAMI ==> Kadınların Erkeklerden Duymak İstediği En Güzel Sözler
Kadınların Erkeklerden Duymak İstediği En Güzel Sözler
Kadınların Erkeklerden Duymak İstediği En Güzel Sözler
LihatTutupKomentar