-->

Mısırlı Yumurta Salatası Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Mısırlı Yumurta Salatası Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

Misafirlerinize ikram edecek lezzetli, değişik bir salata arıyorsanız, mısırlı yumurta salatası nasıl yapılır? tarifimizdeki lezzeti denemenizi tavsiye ederiz.


Malzemeler
4 adet yumurta
Mayonez
Bir konserve mısır
Bir tutam tuz, acıbiber ve karabiber


Yapılışı
Yumurtaları ocakta orta ısıda 10-15 dakika kaynatın.
Yumurtalar piştiğinde biraz soğumasını bekleyin.
Kabuklarını soyun.
Küçük küçük kesip, bir kaseye koyun.
Konserve kutusunu açıp mısırları çıkarın.
Kaseye koyup, yumurtalarla karıştırın.
İçine bir yemek kaşığı mayonez katın.
Tuz, acıbiber ve karabiber ekleyin.
Servis yapın.


misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (1)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (2)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (3)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (4)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (5)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (6)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (7)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (8)misirli_yumurta_salatasi_resimli_tarif (9)







YAZININ DEVAMI ==> Mısırlı Yumurta Salatası Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Mısırlı Yumurta Salatası Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Mısırlı Yumurta Salatası Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar