-->

Duymaktan Sıkıldığımız Erkek Cümleleri

klasik_erkek_cumleleri

Ah şu erkekler! bu hayat onlarla da onlarsız da olmuyor! Klasik erkek sözleri nelerdir? makalemizde erkeklerin ağızlarından her an duyabileceğimiz cümlelere yer verdik.


Türk kızları tam bir kezban


Aşka inanmıyorum.


Neyse tamam haklısın.


Zaten hiç sevmemiştim ki.


Sen hastasın kafanda kuruyorsun tüm bunları


Kötü bir niyetim yok.


Rus kızları…


Hemen kızma ya!


Gözlerin çok güzel


Kadın milleti paraya doymaz.


Çok tanıdık geliyorsun kesin seni daha önce gördüm.


Evet tatlım sen haklısın.


İlişkimize biraz ara verelim.


Adını koymak için henüz erken.


Annem seni çok sevmiş.


Seni üzmek istemem ama…


Yolu biliyorum, birine sormama gerek yok.





YAZININ DEVAMI ==> Duymaktan Sıkıldığımız Erkek Cümleleri
Duymaktan Sıkıldığımız Erkek Cümleleri
Duymaktan Sıkıldığımız Erkek Cümleleri
LihatTutupKomentar