-->

Pancar Sosu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

pancar_sosu_nasil_yapilir_resimli_anlatim

Pancar oldukça sağlıklı bir sebzedir. Pancar sosu nasıl yapılır? resimli anlatım makalemizde aşama aşama bu sosun yapılışını anlattık.


Malzemeler
Pancar
Tuz
Karabiber
Yapılışı
Pancarları suya atıp yavaş yavaş kaynatın.
Haşlanmış pancarları, soğumaya bırakın.
Bıçakla kabuklarını soyun.
Pancarı dilimleyin içine biraz tuz ve karabiber serpip blenderdan geçirip sos haline getirin, gerekirse biraz daha su ekleyebilirsiniz.


pancar_sosu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (1)pancar_sosu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (2)pancar_sosu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (3)pancar_sosu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (4)pancar_sosu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (5)pancar_sosu_nasil_yapilir_resimli_anlatim (6)


YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları bizkadinlaricin.com’a aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece bizkadinlaricin.com tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir


 





YAZININ DEVAMI ==> Pancar Sosu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Pancar Sosu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Pancar Sosu Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar