-->

Çoraptan Hello Kitty Yapımı Resimli Anlatım

coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim

Çocuklarınıza oyuncakları hazır almak yerine evde kendiniz de yapabilirsiniz. Çoraptan Hello Kitty yapımı resimli anlatım makalemizde adım adım bu oyuncağın yapılışına yer verdik. Hello Kitty’nin yapılışı çok kolay, yapmanız gereken yalnızca resimlere bakarak ve yazıdaki bildirilenlere uyarak oyuncağınızı meydana getirmektir.


Malzemeler
Pembe ve beyaz çorap
Makas
Beyaz ve siyah iplik
İğne
Elyaf
Küçük siyah düğmeler
Küçük keçe kumaş
Allık


Yapılışı
1’er adet pembe ve beyaz çorap temin edin.
2 çorabı da tersine çevirin.
Beyaz çorabı resimdeki şekilde çizip, kesin.
Hello Kitty’nin kulak ve baş kısmını elinizle dikip, çorabı düzüne çevirin.
Kedinin boyun kısmını yapmak için iğne ve beyaz iplikle elde çoraba büzgü verin.
Hello Kitty’nin baş kısmını elyafla doldurup, ipi büzün.
Baş kısmının altını da elyafla doldurup dikin, daha sonra yine beyaz iplik ve iğne kullanarak Hello Kitty’nin ayaklarını yapın.
Şimdi pembe çoraba geçin ve çorabı resimdeki gibi 3 parça halinde kesin.
Kestiğiniz çorabın orta parçasını Hello Kitty’e giydirin.
Beyaz çoraptan kedinin ellerini ve ponpon kuyruğunu yapıp Hello Kitty’e dikin.
Küçük düğmeleri göz kısmına dikin, küçük bir keçeden veya renkli bir kumaştan burun yapın.
Siyah iplikle kedinin bıyıklarını dikin.
Pembe çorabtan kedinize toka yapın.
Yanaklarına biraz allığınızdan sürüp, Hello Kity oyuncağınızı tamamlayın.


İlgili Konular


Çoraptan Oyuncak Yapımı örnekleri için tıklayınız


Okul Öncesi Sanat Etkinlikleri tıklayınız


coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (1)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (2)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (1)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (2)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (3)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (4)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (5)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (6)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (7)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (8)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (9)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (10)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (11)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (12)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (13)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (14)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (15)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (16)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (17)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (18)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (19)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (20)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (21)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (22)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (23)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (24)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (25)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (26)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (27)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (28)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (29)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (30)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (31)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (32)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (33)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (34)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (35)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (36)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (37)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (38)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (39)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







coraptan_hello_kitty_yapimi_resimli_anlatim (40)


Shares




  • Facebook







  • Twitter







  • Google+







YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan yorum yazıları veya haberlerin tüm hakları bizkadinlaricin.com’a aittir. Kaynak gösterilse dahi hiçbiri özel izin alınmadan kullanılamaz. Bu haber veya yazılar sadece bizkadinlaricin.com tarafından sağlanan RSS verileri kullanılarak alıntılanabilir.





YAZININ DEVAMI ==> Çoraptan Hello Kitty Yapımı Resimli Anlatım
Çoraptan Hello Kitty Yapımı Resimli Anlatım
Çoraptan Hello Kitty Yapımı Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar