-->

Papaya Reçeli Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım

papaya_receli

Papaya çeşitli faydaları olan, vitamin dolu bir meyvedir. Papaya reçeli nasıl yapılır? resimli anlatım, makalemizde adım adım bu reçelin yapılışını anlattık.
Malzemeler
2 su bardağı papaya püresi
4 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı limon suyu


Yapılışı
Papaya meyvesini kesip, blenderdan geçin yahut çatalla ezip püre yapın.
Bir tavaya papaya püresi ve şeker koyup, iyice karıştırın.
Karışım kalınlaşacana kadar pişirin.
Kalınlaştığında ocağı kapatıp, limon suyu ekleyin ve karıştırın.
Soğumaya bırakın. Daha sonra kavanoza koyun.
Buzdolabında muhafaza edebilirsiniz.
papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (1)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (2)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (3)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (4)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (5)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (6)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (7)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (8)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (9)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (10)


papaya_receli_nasil_yapilir_resimli_anlatim (11)





YAZININ DEVAMI ==> Papaya Reçeli Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Papaya Reçeli Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
Papaya Reçeli Nasıl Yapılır? Resimli Anlatım
LihatTutupKomentar